dimecres, 15 d’abril del 2015

Bona tarda companys!

Bé doncs, que dir d’asquest mes de sessions, quina explicar… la veritat que les últimes trobades realitzades al mes de març van ser una mica sota la pluja. En uns d’asquests dies vaig decidir convidar-ho a casa, ja que la seva família una tarda em va convidar a passar a la seva al portar-ho de tornada.

Com que aquell dia plovia ja tenia preparats jocs a casa i manualitats per fer amb ell, treballo amb nens i tenir de tot a casa que els hi cridi l’atenció és fàcil, ho mirava tot i em preguntava per a què servia molt material que a l’escola no havia vist encara. Li vaig ensenyar a jugar al UNO que li va agradar moltíssim i vàrem estar entretinguts molta estona. Després de jugar, pintar, retallar, etc. Ens vam posar a veure una pel·lícula d’animació, que va ser molt divertida, ens adjudicàvem personatges i els imitàvem, i fèiem una mica de teatre relacionat amb el film.
                                                


Em va sorprendre que em demanés el ordinador, pensava que posaria algun vídeo o joc de lluita i cotxes, ja que moltes vegades em parla de dibuixos d’aquest estil, però no. Va ensenyar-me la pàgina de l’edu365, que ja la coneixia d’oïda, tot i que mai l’havia ullada. La veritat que és interessant i ideal per a què els nens aprenguin. Ell sabia manejar-la força bé, ja que em va comentar que a la seva escola la fan servir en una de les assignatures que fa i em va mostrar els exercicis que feia.

Aquest dies aprofitant que fa solet i per començar a preparar una mica l’acomiadament de les nostres sessions, per què cada cop ens queda menys temps, anirem a la muntanya a passejar i començar a preparar una mica l’acomiadament de les nostres sessions, també vam dir d’anar a fer un gelat a la platja si continua fent bon temps, així doncs, ja us detallarem a la propera lo bo que estava!


Salutacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada